تعمیرات مبل استقبالرویه کوبی مبل استقبال

تعمیر مبل در منزل

آیا امکان تعمیر مبل در منزل وجود دارد؟ پرسشی که هر از گاهی در مشاوره تلفنی مجبور به پاسخگویی آن هستیم. در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که آیا امکان تعمیر و رویه کوبی مبل در خانه وجود دارد یا خیر و اگر پاسخ مثبت است در چه مواردی میشود این کار را انجام داد! با تعمیرات مبل استقبال همراه باشید.

رویه کوبی و تعمیر مبل در خانه

قبل از هرچیز باید بدانیم چرا برخی از مشتریان ترجیح میدهند که مبل خود را در منزل تعمیر کنند و آیا این مسئله یک درخواست منطقی است یا خیر! دو دلیل عمده برای درخواست تعمیر مبل در منزل وجود دارد که آنها را بررسی خواهیم کرد :

1- هزینه حمل و نقل

بسیاری از مشتریان ما تصور میکردند که هزینه باربری و حمل و نقل مبل بخشی از هزینه های تعمیرات است اگر چه در گذشته چنین موضوعی صحت داشت، اما در حال حاضر و با توجه به رقابت شدید در بازار و همچنین تخصصی شدن تمامی کارها، هزینه حمل و باربری مبل توسط مراکز تعمیر مبل بصورت رایگان انجام میشود. دستکم این موضوع در این مرکز بدین صورت است. یعنی زمانیکه توافقی برای تعمیر یک مبل صورت میگیرد کلیه هزینه های جابجایی مبل بر عهده این مرکز است. بنابراین هزینه حمل و نقل دلیلی برای نگرانی در مورد افزایش هزینه تعمیر مبل شما نیست !

2- عدم اعتماد

گاهی اوقات عدم اعتماد باعث میشود که بفکر تعمیر مبل در منزل بیفتیم. عدم اعتماد به کیفیت کار و مواد اولیه مورد استفاده در مبل و حتی در برخی موارد جابجایی قطعات مبل !!

در دو مورد اول میتوان تا حدودی ابراز همدلی کرد اما در مورد سوم ظاهرا تصورات اشتباه ریشه دوانده است!

باید بدانید که در ساخت یک مبل، مانند ماشین و دیگر دستگاه ها، از قطعات ارزشمند و گرانبهایی استفاده نمیشود. مگر در موارد بسیار خاص و لوکس که آنهم دقیقا در جلوی چشم است !

در مورد کیفیت کار و مواد اولیه بکار رفته در هنگام تعمیر مبل هم میتوانید در ابتدا نمونه کارها و اعتبار کارگاه را مورد ارزیابی قرار دهید و سپس تعمیر مبل خود را به آنها بسپارید. مسئله دیگری که حائز اهمیت است این است که میتوانید از کارگاه تعمیرات مبل خود بخواهید که از هر مرحله از تعمیرات تصاویر و ویدئو تهیه و برای شما ارسال نماید. حتی میتوانید خودتان بصورت حضوری در هنگام تعمیر به محل مراجعه نمایید.

چه زمانی تعمیر مبل در منزل ممکن است

اگر تصور میکنید که میتوان هر نوع تعمیرات را در منزل انجام دهید اشتباه میکنید. در واقع آنچه که از آن به عنوان تعمیر یا رویه کوبی مبل تعبیر میشود در خانه امکان پذیر نیست. چرا؟

یک تعمیر مبل اساسی نیازمند جداکردن پارچه مبل از اسکلت و تعویض محتوی داخل آن است و این کار ریخت و پاش بسیاری دارد. فکر کنید هیچ نقطه ای از خانه از گزند گرد و غبار ناشی از کرک، پنبه و ذرات ریز پارچه و گرد و غبار در امان نخواهد ماند! و این تمام مطلب نیست!

میز کار، پمپ هوا، در دسترس بودن ابزار کار و شرایط نا مناسب خانه برای انجام کار باعث میشود که نتوان بدرستی تعمیر مبل را در منزل انجام داد.

همچنین تعمیر یک دست مبل معمولی دستکم چند روز زمان نیاز دارد و این به معنی آن است که هر روز حداقل 2 نفر برای تعمیر مبل در منزل بخش قابل توجهی از زمان خود را برای حضور در محل جدید از دست بدهند!

با توجه به موارد فوق، خبر خوش این است که در برخی از تعمیرات جزئی میتوان و حتی بهتر است که اینکار در منزل انجام شود.

تعمیر تزئینات مبل مانند سرمه و گل میخ، شکستگی پایه مبل، تعویض پایه مبل، تعمیر کف صندلی که نیاز به پمپ هوای قوی ندارد، تعمیر و مرمت بخشی از چرم مبل و مواردی از این قبیل را میتوان در منزل انجام داد. حتی خود شما هم اگر کمی بار کارهای فنی آشنا باشید میتوانید این کارها را بدون نیاز به متخصص آن در منزل انجام دهید. اگر چه کیفیت کار نهایی ممکن است کمی متفاوت باشد.

تعمیر مبل در خانه

اگر تصور میکنید که مبل شما به تعمیرات جزئی نیارمند است و امکان تعمیر مبل در منزل وجود دارد، تعمیرات مبل استقبال آماده همکاری با شماست. با ما تماس بگیرید.