تعمیرات مبل استقبالرویه کوبی مبل استقبال

3 نکته برای تعمیر مبل چرم

گاهی آسیبهای وارده به مبل های چرمی آنقدر شدید نیست که بخواهید برای تعمیر آن اقدام نمایید. با راهکارهایی ساده و با کمترین هزینه میتوانید خودتان آنرا انجام دهید. اما اگر بدنبال یک کارگاه متخصص تعمیر مبل چرمی هستید کارشناسان مبل استقبال آماده مشاوره، راهنمایی و خدمترسانی به شما عزیزان هستند

نکاتی در رابطه با تعمیر مبل چرمی

اگر مالک هرنوع مبل چرمی هستید، احتمال اینکه بخواهید از آن محافظت کنید و طوری نگهداری کنید که حتی الامکان مثل روز اول به نظر برسد، بسیار زیاد است. اگرچه این کار همیشه آسان نیست!

آسیب ممکن است آنقدری شدید نباشد که نیاز به مراجعه به کارگاه های تعمیر مبل احساس شود. اما اکثراً مردم دو دل می شوند که آن را رها کنند یا اینکه که آستین های خود را بالا زده و خودشان مبل را تعمیر کنند. نکات زیر را بخوانید و به عنوان یک راهنما، تعمیر مبل چرم خود را شروع کنید.

خط و خش های  روی چرم

وقتی با تعمیر مبل چرم مواجه هستیم، نتیجه ی نهایی بستگی به نوع آسیب وارده و محل آسیب در مبل دارد. اگر صندلی یا مبل چرم شما هر خط و خش، خراشیدگی و یا آلودگی روغنی داشت، ترمیم آن بسیار بهتر از چرمی است که سوراخ شده است و یا پارگی دارد. در مواردی که مبل شما ساییده یا خراشیده شده است، شما چند انتخاب دارید.

ترمیم موقت و در عین حال خوب این است که مقداری روغن رنگ شده را به محل مورد نظر اعمال کنید، البته با درجه‎ی رنگی که با رنگ چرم مبل تان هماهنگ باشد. این کار خراشیدگی را پر نمی کند، بلکه موقتاً پوششی خوب برای قسمت آسیب دیده می شود. اگر با دقت این کار را انجام دهید حتی میتوانید با یک وسیله تیز و به آرامی بخشهای خراشیده را از روی چرم حذف کنید و مجددا رنگ کاری را ادامه دهید

پاک کردن نقاط و لکه ها

یک اقدام فوری برای از بین بردن لکه ها این است که با یک دستمال آغشته به پاک کننده ی چرم اقدام به تمیز کردن آن کنید.اگر چه، در مورد لکه روغن بهترین راه حل پیشگیری از به وقوع پیوستن این حادثه است.

یک مسئله مهم در رابطه با نگهداری مبل چرم این است که مبل خود را تا 5 بار در سال با روغنهای محافظت کننده به خوبی چرب کنید. این نوع روغن‎ها مانع از خشکی و شکستگی های سطح چرم خواهد شد.

رفوع کردن سوراخ ها و پارگی ها

اگر مبل چرم شما پاره شدگی و یا سوراخ شدگی در خود دارد، بهترین راه حل برای شما این است که به ابزار فروشی رفته و کیت تعمیر چرم تهیه کنید، و یا با تعمیرکار حرفه ای چرم صحبت کنید. کیت بازسازی چرم شامل ابزار و دستورالعمل هایی برای مرمت آسیب ها، سوراخ ها و پارگی های بسیار کوچک است. به علاوه، درصد موفقیت شما بستگی مستقیمی به اندازه ی آسیب دارد.

اگر پارگی شدید و به گونه ای است که قابل تعمیر توسط شما نیست، تلفن را برداشته و با کارشناسان مبل استقبال مشکل خود را مطرح نمایید. آنها می دانند چه چیزی برای مبل شما بهتر است.

در مواردی نیز آسیب به چرم مبل آنقدر زیاد است که ارزش تعمیر را از دست می دهد که در این صورت نیاز به رویه کوبی و بازسازی کامل چرم خواهد داشت.

کیت تعمیر چرم چیست ؟

کیت ترمیم چرم که تصویر آنرا در ابتدای این مطلب وجود دارد در بسیاری از کشورها و همچنین ایران وجود دارد که با قیمتی نسبتا مناسب میتوانید آنرا تهیه نمایید. با این محصول میتوانید پارگی های به وجود آمده در سطح چرم را ترمیم نمایید.